středa, května 07, 2008

The Rise of Machines, ep. 2

Jelikož tohle video frčelo v anglofonní cizině někdy před měsícem, je už docela bezpečné ho zalinkovat i na česky psané stránce: Boston Dynamics Big Dog.

(Všiml jsem si, že linkování videií na YouTube je nakažlivé. Jestě chvíli, a začnu je tu přímo vestavovat do stránky. Hm, hm, hm.)

Je mi to trapné, ale je to tak: měl jsem k tomu rozmyšlený vážně chytrý příspěvek zhruba v tom smyslu, že zatímco japonští roboti jsou humanoidní, tak američtí jsou spíše zvířatoidní. Pak následovalo něco o rozdílu kultur, technologickém pragmatismu, určitě nějaká zmínka o klonování a vztahu k němu v USA a Asii, a na konec něco o tom, že se máte určitě podívat na stránku Boston Dynamics, kde mají ještě další podobné roboty.

Bohužel jsem si ale neudělal poznámky, a obávám se, že ten původní pocit, který jsem z toho měl už dost vyprchal. Ale stejně: nepřipadá vám to děsivé?

(Už jsem to tu myslím psal, ale čím dál tím častěji přemýšlím nad tím, že bych psal meta-blog ve stylu Lemovy Dokonalé prázdnoty. Cosi jako extrakty z příspěvků které jsem nenapsal..)