sobota, dubna 29, 2006

x2

Takže už skoro týden jsem tuplovaným otcem. Ano, ano. V neděli ráno má maželka porodila naše druhé dítě. (Abych předešel spekulacím, podotýkám, že je to kluk.)

Porod je velmi zvláštní záležitost, příliš intimní na to, abych se to rozepisoval o něčem jiném, než že jsem se (na rozdíl od porodu naší dcery) na konci velmi kulivovaně a způsobně svalil na zem a omdlel (což je samo o sobě zajímavá zkušenost).

Chtěl jsem ale říct, že až když má člověk vlastní děti, pochopí, že všechny ty patetické scény z amerických filmů, ve kterých vystupují děti a rodiče, nad kterými se jako bezdětný jen povýšeně ušklíbá, jsou vlastně ve své absurdní hypertrofované podobě, blízké realitě jak je to jen možné.

Kdo má děti rozumí i bez toho, abych tu páchal srdceryvné příběhy otcovské lásky, vy ostatní uvidíte sami, až příjde váš čas...

6 komentářů:

MaC řekl(a)...

jIRI,
tož jakožto (neošklíbající se, neb to znám aspoň zprostředkovaně od bráchy, který si nadělil tři dcery) bezdětný co dodat, než obligatní gratuluju a keep up the good work! ;-))). Pozdravuj Káťu :)

No snad p5ece jenom - jestli bude po tatovi, potěš Tě... ;-)

Anonymní řekl(a)...

Jo, jo, to mně taky překvapilo - trapné scény mě začaly dojímat...
Přeju všechno nejlepší


vfb

BVer řekl(a)...

no tak ještě jednou -- at žijí všichni B.ovi!

porod je the moment of significance, ohne sranda, což z vlastní zkušenosti potvrzuji. neomdlel jsem, ale ty poslední minuty si pamatuji tak nějak s "vysokým rozlišením".

XX a XY je ideální kombo, no ne? přeju ti, ať jsou oba potomci zdraví a poslouchají Tě aspoň občas...

Anonymní řekl(a)...

Tak ta bver prasknul, ze si sa zosypal a nechal mi to precitat. Dost pravdepodobne to ale je z cire zavisti, ze mate XY :-)
Inak - ja sa ti nedivim, tiez som skoro omdlela, ale to by mi asi nebolo preslo :-)...
Zdravime aj maminu Katu a pocetne potomstvo

Iva (Šuchy, coz by sa podla slovenciny a dalsich indicii urcite nedalo poznat :-)

Andrej řekl(a)...

gratulujem a zelam vsetko dobre

jIRI řekl(a)...

Děkuji mnohokráte všem. A omlouvám se za tu dobu odezvy, ale nějak teď na nic nemám čas (já vím, to jsem si myslel už před tím, ale teď je to opravdu pravda :-)).