úterý, ledna 16, 2007

Něco málo změn

Ach, konečně mě nechal Blogger zkonvertovat tento deníček na nový, ne-beta Blogger. Pěkné, pěkné. Vyházel jsem ze šablony co se mně nechtělo udržovat a naopak přidal tagy/labely/nálepky (nebo jak se to jmenuje), které považuji za vcelku užitečné (spolu s tím pěkným novým archívem jeden z důvodů pro konverzi). Nedle jsem pár postů onálepkoval, a pokud ještě někdy na něco tak zoufale nudného budu mít náladu, onálepkuji i ten zbytek.

Také jste si všimli AdSense. Úžasná věc. Vidím to tak, že jsem si s reklamami minulý týden pěkně vyhrál (což nakonec byl cíl celé akce), a teď na ně v klidu zapomenu. Ostatně: při tempu 1USD/týden dosáhnu hranice 100USD, kdy mi Google peníze pošle někdy... No, počítám tak za dva a půl roku. Pokud vás to otravuje, nastavte svůj prohlížeč tak, aby vás to již více neotravovalo. (Což mi připomíná, že vždycky když vidím někoho brousit Internet bez nějakého toho reklamovražedného rozšíření, jsem zděšen o kolik duchaplných reklam se svým zavilým filtrováním připravuji...)

Tak, to je asi tak všechno co jsem chtěl pro tuto chvíli říct.

Teď se jdu opět ponořit do hlubin dikrétní Fourierovy transformace a souvisejících úžasností...