neděle, dubna 08, 2007

Opět a tudíž opakovaně

Eh. Myslel jsem, že jakmile dokončím disertaci, budu mít tuny času a budu se věnovat svým volnočasovým aktivitám (mimo jiné i psaní) častěji než v předcházejících měsících. Ovšem zapomněl jsem, odkud jsem bral čas na věděcké bádání -- totiž z rodiného rozpočtu.

A jelikož jsem založením rodiný typ, a jakkoliv si myslím, že není nic horšího, než muž bez ambicí, věnuji se teď, více než čemu jinému, péči o teplo rodinného krbu. Zbylý čas investuji do studia WPF (a .NET frameworku 3.0 vůbec), hraní jedné nebo dvou počítačových her, čtení knih, které se mi nakupily a podobných bohulibých činností.

Takže: rád bych slíbil, že se budu snažit napsat jeden text týdně (témat mám dost), ale nechci slibovat co nemůžu splinit.

Takže (jako obvykle): uvidíme.

PS: A ještě k té disertaci: první palec nahoru, na další nervózně čekám.