čtvrtek, května 12, 2005

Věci které existují

Tak například existuje celá velká množina věcí, na které když se podívám, říkám si: "Sakra, proč tohle jako prvního nenapadlo mě?". Things That Don't Exist je jedna z nich. Doporučuji si ten seznam alespoň proletět. Jsou tam položky opravdu bizarní (A machine that runs on orphan blood and produces cheap boots), intelektuálsky úsměvné (That part of Hamlet where Hamlet says "Isn't life wonderful"), ale i depresivně jasnozřivé (Hope for the future).

Možná bych mohl k tomu seznamu přidat taky jeden záznam: Něco, co jako prvního napadlo mě...

5 komentářů:

JirkaB řekl(a)...

No, byly tam sice i ubohosti, ale to uz patri k veci, pokud neni cenzura. Mozna by nebyla spatna stranka, ktera by se zabyvala strankami a jejich smysluplnosti a az by takovych poradnych rozcestniku pribylo, pak by mohly zacit rozcetniky zabyvajici se kvalitou rozcestniku. Rozumejme, nemyslim tim ty ubohoucke portaly, na nich clovek najde leda to co uz vi kde je, minim tim hledace talentu a perel internetu. Skoda jen, ze tenhle vtipek neni tak originalni...
Ale o tom to je, byt prvni... ?!?

jIRI řekl(a)...

Problém je v tom, jak v takovém katalogu katalogů najít ty opravdu zajímavé, které katalogizují to, co člověka zajímá :-)).

IMO se o něco podobného snaží třeba http://del.icio.us/, nicméně mě osobně tenhle systém moc neoslovil.

BVer řekl(a)...

jIRI, přiznej se, o del.icio.us jsi se dozvěděl četbou Paula Grahama. web je malý :-)

jIRI řekl(a)...

Rád bych se přiznal, ale bohužel tě musím zklamat. del.icio.us jsem objevil někdy na podzim díky odkazu na akabelogu :-)). Moc mě to ale nezaujalo, protože mi tenhle systém příjde stejně nepoužitelný jako kterýkoliv jiný...

JirkaB řekl(a)...

Fajn, takze prece. Nechces byt pouze prvni :-)